1. Το
παιδί να παρουσιάζει καλή εικόνα του εαυτού του προς τα έξω.
·
Να τηρεί τους κανόνες υγιεινής.
·
Να φροντίζει τη φυσική του κατάσταση.
·
Να τηρεί τους κανόνες του φαγητού.
·
Να ογανώνει τις εξόδους του (π.χ. να
φορά τα κατάλληλα ρούχα και παπούτσια).
2. Το
παιδί μαθαίνει να εκφράζει τα συναισθήματά του με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο.
·
Να ελέγχει το θυμό του.
·
Να έχει καλή συμπεριφορά εντός και εκτός
σχολείου.
3. Το
παιδί μαθαίνει να αποδέχεται την αποτυχία του.
·
Να διατηρεί την ψυχραιμία του όταν
αποτυγχάνει (να μη θυμώνει, να μη κλαίει, να μη φωνάζει).
·
Να ζητά και να δέχεται βοήθεια για να
γίνει καλύτερος.
·
Να συνεχίζει την προ σπάθεια του για να
σημειώσει επιτυχία.
4. Το
παιδί χαίρεται την επιτυχία του.
·
Αναγνωρίζει την επιτυχία του.
·
Μαθαίνει ότι πολλές φορές η προσπάθεια
οδηγεί στην επιτυχία.
·
Συζητά την επιτυχία του με τους άλλους
(δασκάλα, συμμαθητές, γονείς).
·
Αξιοποιεί την επιτυχία του για άλλες
μελλοντικές επιτυχίες.
5. Το
παιδί να συνειδητοοιήσει τη μοναδικότητά του.
·
Να συνειδητοποιήσει πως είναι άτομο
μοναδικό και ξεχωριστό, να αναγνωρίζει τις ικανότητες και τα ατομικά
χαρακτηριστικά του.
·
Να αντιλαμβάνεται τις δυνατότητες και
τις αδυναμίες του.
·
Να βρίσκει τις ομοιότητες και τις
διαφορές με τα άλλα παιδιά.
6. Το
παιδί έχει θετικό αυτοσυναίσθημα.
·
Να θέτει στόχους για το μέλλον.
·
Να επιβεβαιώνεται απο τα πρόσωπα που το
περιβάλλουν (π.χ. υμμαθητές, δασκάλους).
·
Να αξιολογεί και να εκτιμά τον εαυτό του
σε σχέση με τις δραστηριότητες του:
α) κάνει πράγματα που είναι χρήσιμα και β)
προσπαθεί να βελτιώσει αυτά που κάνει.
Διαβάστε
επίσης το άρθρο ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ;
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ;
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ;
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
Μαρία Γκουγκούμη - Ψυχολόγος/ Ειδική Παιδαγωγός
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου