Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ASPERGER

ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ASPERGER




Η διάκριση της Διαταραχής Asperger από άλλες νόσους έγινε το 1944 από το Βιεννέζο ψυχίατρο Hans Asperger, ο οποίος τη χαρακτήρισε αρχικά ως διαταραχή προσωπικότητας και την ονόμασε «αυτιστική ψυχοπάθεια». 

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ


Η Αυτιστική Διαταραχή ή αυτισμός αποτελεί σοβαρή μορφή Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών και έχει χαρακτηριστεί ως διαταραχή «φάσματος» που σημαίνει ότι η κλινική

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ


Σκοπός της ορθοδοντικής θεραπείας είναι να αποκαταστήσει τις διαταραχές της σύγκλεισης και να αποδώσει στο στόμα αφενός τη μέγιστη λειτουργικότητα του κι αφετέρου την ιδανική αισθητική εκδοχή του. 

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Η αναγνωστική και ορθογραφική διαδικασία δεν είναι ίδια σε όλες τις γλώσσες. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε γλωσσικού συστήματος παρέχουν τη δυνατότητα για εξαγωγή συμπερασμάτων τόσο αναφορικά με το ερώτημα για το ποια ξένη γλώσσα θα ήταν καταλληλότερη να επιλέξει προς εκμάθηση ένα άτομο με δυσλεξία, όσο και για την επίδοσή του σ’ αυτήν.

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ




Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ







      Μέχρι στιγμής ο σχεδιασμός της παρέμβασης έχει περιγραφεί με βάση την ακολουθία

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΑΚΡΙΣΗ Δ-Θ

ΔΙΑΚΡΙΣΗ Δ-Θ


Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΑΡΧΕΣ ΨΥΧΟΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΑΡΧΕΣ ΨΥΧΟΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ


Μία λεπτομερής αξιολόγηση με αναφορά σε ένα θεωρητικό μοντέλο βοηθά τους κλινικούς να σχεδιάσουν την παρέμβαση για ένα συγκεκριμένο παιδί.

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ


Η θεραπεία ξεκινά βασιζόμενη στις επικοινωνιακές συμπεριφορές που ήδη χρησιμοποιούνται έστω και με μη-συστηματικό τρόπο από το παιδί. Η κατάσταση του παιδιού κατά την έναρξη της θεραπείας είναι καθοριστική για το σχεδιασμό του περαιτέρω προγράμματος.

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ή Ε.Δ.Ε.Α.Υ.;

Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ή Ε.Δ.Ε.Α.Υ.;


Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ;

ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ;





Ένα βιβλίο που έχει πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, γραμμένο με χιούμορ, τρυφερότητα και ευαισθησία. Ο πρωταγωνιστής, ένας πανέξυπνος 15χρόνος αυτιστικός,