Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ PRADER - WILLI

ΣΥΝΔΡΟΜΟ PRADER - WILLI



Το σύνδρομο Ρrader-Willi (PWS) αποτελεί μια σπάνια, πολύπλοκη και πολυδιάστατη νευροαναπτυξιακή γενετική διαταραχή, η οποία είναι γνωστή από αιώνες. Το σύνδρομο αυτό

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ ANGELMAN

ΣΥΝΔΡΟΜΟ ANGELMAN





 Τι είναι το σύνδρομο Angelman;

Το σύνδρομο Angelman είναι μια νευρολογική διαταραχή που εμφανίζεται σε κορίτσια και σε

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ TURNER

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ TURNER


ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ TURNER!

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ TURNER ή ΓENNHTIKH ΔΥΣΓΕΝΙΑ

ΣΥΝΔΡΟΜΟ TURNER ή ΓENNHTIKH ΔΥΣΓΕΝΙΑ




Το σύνδρομο Turner αποτελεί μια χρωμοσωμική διαταραχή, η οποία συναντάται μόνο στα κορίτσια και επηρεάζει περίπου 1στα 2500.  Παρόλο που οι ερευνητές δεν γνωρίζουν επακριβώς τι προκαλεί το σύνδρομο Turner, έχουν ανακαλύψει ότι απουσιάζει το δεύτερο

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ RETT

ΣΥΝΔΡΟΜΟ RETT


Τι είναι το Σύνδρομο RETT;

Το Σύνδρομο RETT είναι μία περίπλοκη νευρολογική ανωμαλία. Επηρεάζει κυρίως κορίτσια. Παρ’ όλο που αρχικά τα συμπτώματα του Συνδρόμου RETT δεν είναι φανερά, παρουσιάζεται

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ



Μορφολογία είναι κλάδος της γλωσσολογίας που μελετά τις σχέσεις των μορφημάτων (οι ελάχιστες μονάδες σημασίας μιας γλώσσας) μεταξύ τους, στα πλαίσια της λέξης. Ελεύθερα μορφήματα είναι λέξεις που από μόνες τους μπορούν να βγάλουν νόημα (κουτί, τρέχω), ενώ σύνθετα (π.χ. συν- τρέχω), είναι τμήματα λέξεων που πρέπει να προστεθούν στο απλό μόρφημα για να αποδώσουν νόημα. Τα γραμματικά μορφήματα είναι απλά ή σύνθετα, με μικρό ή καθόλου νόημα όταν παράγονται από τους ιδίους, όπως τα άρθρα (ένα, το... ), πρόθεση (στο... ) και γραμματικά τμήματα λέξεων ( θυμήθηκα, κλέψω...).

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ




Σημασιολογία είναι η μελέτη της έννοιας της γλώσσας, η οποία εκφράζεται προφορικά, φωνητικά και / ή με χειρονομίες. Η έννοια είναι σύνθετη και επηρεάζεται δυναμικά από τη συναφή έκφραση. Οι ορισμοί της λέξης οι μορφολογίες της σύνταξης οι καταστάσεις του περιβάλλοντος, οι σχέσεις του ομιλητή, το πραγματικό αποτέλεσμα, και η υπερτμηματική πλευρά της γλώσσας συμπεριπλέκονται για να δώσουν στη γλώσσα την έννοιά της.


Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ





Πραγματικά είναι η μελέτη της χρήσης των γλωσσικών επικοινωνιακών αλληλεπιδράσεων. Πραγματικές συμπεριφορές είναι τοποθετημένες και συγκεκριμένες περιβαλλοντικά, επομένως, είναι βοηθητικό για να αξιολογήσει τις πραγματικές δεξιότητες στις ποικίλες καταστάσεις. Φόρμα 6-4, «Αξιολόγηση των Πραγματολογικών Δεξιοτήτων» σας αφήνει να αξιολογήσετε 15 πραγματικές συμπεριφορές σε ένα ημι-δομημένο τρόπο. Πολλές προτάσεις παρέχονται για κάθε συμπεριφορά που προκαλούν πολλές απαντήσεις.

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ





Η γλωσσική δειγματοληψία είναι ζωτικής σημασίας μέρος μιας πλήρους εκτίμησης της γλώσσας. Συγκεκριμένες διαδικασίες για τη συλλογή ενός γλωσσικού δείγματος. Υπάρχουν διάφορες πτυχές  από τη συλλογή ενός γλωσσικού δείγματος που είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την αξιολόγηση των γλωσσικών λαθών :






Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ






Επειδή η γλώσσα είναι τόσο εκτεταμένη, μια σχολαστική εκτίμηση θα πρέπει να ερευνά ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών και διαστάσεων της γλώσσας. Ο James (1993) προσδιορίζει τρεις συγκεκριμένες περιοχές της γλώσσας προς εκτίμηση:




Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΩΝ

ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΩΝ






Τα γλωσσικά προβλήματα μπορούν να εμφανιστούν σε πολλούς τομείς. Για παράδειγμα, ακολουθεί μια λίστα με πιθανά προβλήματα που παρατηρούνται σε παιδιά με γλωσσικές δυσλειτουργίες:





Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ IV

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ IV



Στη λήψη του ιστορικού του μαθητή θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η ψυχική κατάσταση του μαθητή. Παρακάτω αναφέρονται οι παράμετροι που πρέπει να μελετηθούν.

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ TOURETTE ΙΙ

ΣΥΝΔΡΟΜΟ TOURETTE ΙΙ


Ποια είναι η κατάλληλη θεραπεία;

Για πολλούς ασθενείς με Σύνδρομο Tourette δεν απαιτείται ειδική φαρμακευτική θεραπεία, καθώς τα συμπτώματα δεν προκαλούν σοβαρή δυσλειτουργία και δεν επηρεάζουν την ομαλή ανάπτυξη των νεαρών ατόμων.

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ TOURETTE

ΣΥΝΔΡΟΜΟ TOURETTE


Tι είναι το Σύνδρομο Τourette;

Το Σύνδρομο Tourette (Τουρέτ) ή αλλιώς Σύνδρομο Gilles de la Tourette είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που χαρακτηρίζεται από την παρουσία πολλαπλών κινητικών και φωνητικών τικ.

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΙΙΙ

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΙΙΙ


Ο θεραπευτής προκειμένου να προβεί σε διάγνωση της προσωπικότητας του μαθητή, πρέπει να τον εξετάσει από διάφορες απόψεις. Αρχικά, πρέπει να μελετήσει τα σωματικά του δεδομένα. Στη συνέχεια, η έρευνα πρέπει να στραφεί προς τον τομέα της ψυχικής

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ



Σε αυτό το άρθρο προτείνονται βιβλία που άπτονται του θέματος των μαθησιακών δυσκολιών και του αυτισμού. Είναι περιγραφικά βιβλία κι όχι αμιγώς επιστημονικά.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΙΙ

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΙΙ


    I.        Κύρια χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των γονέων

Ορισμένα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα της προσωπικότητας των γονέων